1. U corpu di a porta: u corpu di a porta di a porta medica hè cumpostu di poliuretane à mezu à a piastra d'acciaio di culore.U spessore di tuttu u pannellu di a porta hè di circa 5 cm, è a piastra d'acciaio di culore unilaterale hè di circa 0,374 mm.Sicondu i bisogni attuali di a sola porta piatta o doppia porta piatta, u culore hè ancu secondu i bisogni di i clienti, a pittura spray di superficia pò esse.I pannelli di a porta chì sò spruzzati cù cura sò assai belli.
2. A finestra di perspettiva: a finestra di perspettiva nantu à a porta ermetica, cunnisciuta ancu com'è finestra d'osservazione, hè fatta di lega d'aluminiu da un pacchettu d'anellu di vetru temperatu cavu di doppia strata.E dimensioni di a finestra trasparente ponu esse determinate secondu a dimensione di a porta.
3. Cintura anti-collisione: u mità di u corpu di a porta sana da una cintura larga anti-collisione, u materiale hè in generale in acciaio inox, l'effettu principale hè unu hè bellu, dui hè anti-collisione.
4. Striscia di gomma di sigillatura: usata per a sigillatura intornu à u corpu di a porta, vicinu à u muru per impedisce a fuga d'aria.
5. Modu di apertura di porta: ci sò parechje manere di porta strettu à l'aria, cum'è: porta singulu pianu, porta doppia appartamentu, porta appartamentu ineguali è porta appartamentu elettricu, porta doppia traduzzione elettrica.Tuttavia, a maiò parte di quelli chì sò usati in u mercatu anu induzione di u pede, interruttore di pede, interruttore di manu, induzione di manu, u più utilizatu in l'uspidale hè l'induzione di pede, è ci sarà una induzione di pede à u latu di a porta à circa 20 cm da u terra.
6. Slide rail: U rail slide nantu à a porta medica hè a pista è u corpu di a porta fissa utilizata da a porta medica per spustà.Ci hè ancu u rolu di u mutore oculatu.
Dapoi a so creazione, a nostra fabbrica hà sviluppatu prudutti di prima classe mundiale cù aderenza à u principiu di qualità prima.I nostri prudutti anu guadagnatu una reputazione eccellente in l'industria è una fiducia preziosa trà i clienti novi è vechji.