Piastra di piombo a prova di radiazione

Piastra di piombo a prova di radiazione

Piastra di piombo a prova di radiazione

S'ellu hè cambiamenti di prezzu, o l'esigenza di migliurà a qualità di l'azzaru stessu, o per affruntà a capacità eccessiva, u mecanismu regulatori di l'acciaio hà da approfondisce gradualmente.Hè stimatu chì a tendenza generale di u prezzu di u mercatu domesticu di piatti grossi hè stabile è forte.A dumanda di piastra di piombu hè relativamente stabile, da i cambiamenti di l'inventariu annuali ponu ancu esse vistu.U filu di piombu è u cinturione di piombo sò largamente utilizati in l'industria di l'acidu, a batteria, i rivestimenti di cavi è l'equipaggiu di l'industria metallurgica, ghjucanu un rolu anti-corrosione;A cunniscenza di u prezzu di a piastra di piombu pò assorbe i raghji radiuattivi, pò esse usatu cum'è industria di l'energia atomica, radiazioni nucleari, raghji X è R - equipaghji di raghji è materiali di prutezzione di a radiazione medica;U sensu cumunu di u prezzu di piastra di piombu pò esse usatu per u trattamentu di u rumore di l'equipaggiu meccanicu.U piombu pò ancu esse mischju cù l'antimoniu, u stagnu è u bismutu per fà diverse ligami;Adupratu in diversi campi.

Piastra di piombo a prova di radiazione

1. Per saldatura non-removable, argon arc welding pò esse aduttatu, vale à dì, in tuttu u prucessu di saldatura, se a piscina fusa hè circa à colapsà, subitu riduce a temperatura di saldatura di a pruduzzione di piastra di piombo a prova di radiazzioni è trasfurmazioni attraversu magneticu. soffiu, è poi rializà tuttu u prucessu di saldatura.Particella di piombo, piastra di piombu anti-radiazione, pruduzzione è trasfurmazioni di piombu anti-radiazione, prezzu di piombu anti-radiazione.

2. Quandu a saldatura, u metudu di arcu cortu, a furmazione di a linea parallela rapida è u trasportu reciprocante parallelu deve esse sceltu per ottene una piscina di saldatura più chjuca è a so superficia di saldatura pulita.

3. Per prevene a deformazione di a saldatura, a saldatura simmetrica deve esse scelta durante a saldatura, cumpresa a saldatura di punta, a saldatura verticale è a saldatura oblicu.


Tempu di Post: 25-May-2023

Richiesta per Lista di Prezzi

Dapoi a so creazione, a nostra fabbrica hà sviluppatu prudutti di prima classe mundiale cù aderenza à u principiu di qualità prima.I nostri prudutti anu guadagnatu una reputazione eccellente in l'industria è una fiducia preziosa trà i clienti novi è vechji.