Mattoni di piombo, lingotti di piombo, blocchi di piombo

Mattoni di piombo, lingotti di piombo, blocchi di piombo

Lead block canusciutu macari comumattone di piombu, pò esse divisu in brique di piombo cast, u bloccu di piombo di u sessu oppostu.

Applicazione: Ampiamente utilizatu in a fabricazione di l'equipaggiu chimicu è metallurgicu.Alliati di piombu sò usati per cuscinetti, tipu d'oru è saldatura.

U piombu hè un metallu debule è maleable, ancu un metallu pesante.Pò esse tagliatu cù un cuteddu.U piombu hè un metallu pesante blu-argentu-biancu cù u puntu di fusione di 327.502 ° C è u puntu di ebollizione di 1740 ° C, densità di 11.3437 g / cm ³, durezza di 1.5, texture suave, forza di trazione bassa è prezzu bassu, cusì blocchi di piombo. / mattoni di piombo sò cumunimenti usati cum'è contrappesi.

U piombu hè un materiale impurtante per u so insulazione contr'à a radiazione ionizzante dannosa, cusì i mattoni di piombu sò usati in l'industria nucleare, medica è ingegneria cum'è scudi di piombu per pareti di 50 mm è 100 mm di spessore contr'à a radiazione ionizzante.I mattoni di piombu sò basamenti mattoni rettangulari cù capacità di interlocking.Hè principarmenti utilizatu per fà mura di scherma in i lochi o prucessi induve a radiazione hè prubabile di esse assai alta.

U mattone di piombu hè una soluzione conveniente per situazioni di schermatura / almacenamentu temporanee o permanenti.I mattoni di piombu sò faciuli à stack, dispiegà è ridistribuite per furnisce a massima prutezzione.I mattoni di piombu sò fatti di u piombu di a megliu qualità, anu una durezza standard, è anu una superficia plana è liscia, chì permettenu una stallazione perfetta ancu in anguli dritti.Amparanu a prutezzione contra a radiazione radiuattiva in i laboratorii è l'ambienti di travagliu (assemblee di muru).I blocchi di piombu intrecciati facenu fàciule à erige, mudificà è ridistribuisce pareti protettivi è camere di scherma di ogni dimensione.


Tempu di Postu: Feb-23-2023

Richiesta per Lista di Prezzi

Dapoi a so creazione, a nostra fabbrica hà sviluppatu prudutti di prima classe mundiale cù aderenza à u principiu di qualità prima.I nostri prudutti anu guadagnatu una reputazione eccellente in l'industria è una fiducia preziosa trà i clienti novi è vechji.