Amparate nantu à l'impurtanza di l'occhiali protettivi di piombo è di i vestiti protettivi

Amparate nantu à l'impurtanza di l'occhiali protettivi di piombo è di i vestiti protettivi

I vetri protettivi sò una parte impurtante di l'equipaggiu di prutezzione persunale, chì ponu esse divisi in vetri protettivi ordinali è vetri protettivi speciali secondu e so funzioni.Oghje avemu da amparà nantu à i vetri protettivi chì avete bisognu di sapè?
1. Pigliate u specchiu cù e duie mani è manighjate cun delicatezza.Se i vetri sò posti temporaneamente, u latu cunvessu di a lente deve esse postu in sopra.
2. Quandu ùn portate micca i vetri, imbulighjate cù una tela per occhiali è i mette in una scatula di occhiali.Quandu li tenete, evite u cuntattu cù repellente d'insetti, materiale di pulizia di toilette, cusmetichi, spray per i capelli, medicina è altri elementi corrosivi, altrimenti pruvucarà deterioramentu, deterioramentu, decolorazione è altri prublemi di lenti è frames.
3. Lead glasses: 0,5 mmpb/0,75 mmpb
soldi ordinariu
nutizie 2
Prutezzione laterale
nutizie 3
U vestitu protettivu radiologicu hè principalmente utilizatu per a radiografia in l'uspidale.U staffu medico pò aduprà vestiti protettivi radiologichi per prutege a salute di u corpu di a radiazione è prevene i danni di a radiazione durante u diagnosticu di raghji X è a radioterapia interventiva.
Pò esse vistu chì i vestiti protettivi di raghji X ghjucanu un rolu vitale in u mantenimentu di a salute di u persunale medicu, è i vestiti protettivi di i raghji X medichi diventeranu gradualmente un pruduttu necessariu per u persunale medico.Speremu chì a ghjente pò capisce a so impurtanza.
Per u persunale medicale in l'usu di i danni di raghji X à u corpu umanu, l'usu di l'equipaggiu di prutezzione radiologicu hè unu di i metudi è i mezi impurtanti per prevene i danni radiologichi è prutegge u corpu, cusì a ropa protettiva radiologica hà ghjucatu un rolu sempre più impurtante. .
nutizie 4


Tempu di Postu: Apr-11-2023

Richiesta per Lista di Prezzi

Dapoi a so creazione, a nostra fabbrica hà sviluppatu prudutti di prima classe mundiale cù aderenza à u principiu di qualità prima.I nostri prudutti anu guadagnatu una reputazione eccellente in l'industria è una fiducia preziosa trà i clienti novi è vechji.