Pelosi è Hoyer apre a porta à una nova generazione di dirigenti demucratici

Pelosi è Hoyer apre a porta à una nova generazione di dirigenti demucratici

Speaker House Nancy Pelosi (D-CA) è House Majority Leader Stenny H. Hoyer (D-Maryland) anu annunziatu oghje chì ùn anu micca circà pusizioni di dirigenza in u novu Cungressu.Una ghjovana generazione di Democratici hà apertu a porta à a dirigenza di u caucus.Tanti Pelosi, 82 anni, è Hoyer, 83 anni, anu dettu chì continuanu à rapprisintà i so distretti in u Cungressu.L'annunziu hè ghjuntu dopu chì i Republicani sò stati previsti per piglià u cuntrollu di a Camera di i Rapprisintanti malgradu i risultati Democratici più forti di l'aspittatu in l'elezzioni midterm.
Parechje aspetta chì u Rep Hakim Jeffries (D-NY) serà u prossimu capu di a minurità, un altru primu in a storia.Se elettu da i Democratici in a Casa di Rapprisintanti, Jeffries di 52 anni diventerà a prima persona negra à guidà u partitu in u Cungressu.Pelosi hè un capu di u partitu di longu tempu in a Camera di Rapprisintanti è a prima donna chì serve cum'è parlante.
L'emozioni s'eranu in Capitol Hill ghjovi dopu chì u presidente di a Casa Nancy Pelosi (R-Calif.) hà annunziatu ch'ella ùn vulia micca rielezzione cum'è parlante.Questu finisci una settimana impegnata in a Camera di i Rapprisintanti mentre i legislatori tornanu in i so distretti rispettivi prima di Thanksgiving.Eccu ciò chì fighjeremu u venneri:
A parlante Nancy Pelosi (R-Calif.) si stete davanti à l'elegante porta di legnu è hà pisatu parechje volte prima ch'ella sia aperta ghjovi dopu meziornu mentre entra in u pianu di a Camera di Rapprisintanti per applausi da i culleghi è una ovazione permanente ", u criticu senior di u Washington Post. Robin Givhan.(Robin Givhan) hà scrittu.
Pelosi, vêtu d'un pantalon d'ivoire orné d'une épingle d'or portant le sceptre de la République, symbole de l'autorité du Congrès, était un point lumineux dans un océan de chaises en cuir marron, de lutrins en bois et de costumes noirs.
Rachel Weiner informa chì in u 2016, un stratega puliticu republicanu hè statu cundannatu per avè assistitu illegale à un esecutivu cummerciale russu in a campagna presidenziale di Donald Trump.
Jesse Benton, 44 anni, hè statu graziatu da Trump in 2020 per un'altra offesa di finanziamentu di a campagna mesi dopu ch'ellu hè statu di novu inculpatu di sei capi d'avè facilitatu cuntributi illegali di campagne straniere.Ghjovi, hè statu trovu culpèvule per tutti i sei capi.
U presidente di a Casa Nancy Pelosi (R-Calif.) hà dettu à i ghjurnalisti ghjovi tardi chì travagliava cù "sopravviventi" dopu chì u so maritu Paul hè statu attaccatu in uttrovi da un intruso chì hà intruduciutu in a so casa di San Francisco in cerca di a so "culpabilità".".
"Saria terribili s'ellu cascò, scivolava nantu à u ghjacciu o ferite a testa in un accidentu", hà dettu Pelosi in u so cummentariu più detallatu finu à a data dopu à l'attaccu."Ma u fattu chì era statu attaccatu perchè mi cercavanu era veramente ... ciò chì chjamanu "culpa di u sopravvivente" o qualcosa.Ma l'impattu traumaticu nantu à ellu, hè accadutu in a nostra famiglia.Ci hà fattu a so casa, chì hè diventata una scena di crimine ".
Parlendu ghjovi in ​​un foru nantu à a demucrazia ospitatu da a so fundazione, l'ex presidente Barack Obama hà sparte i so pinsamenti nantu à cumu i capi ponu aiutà à rinfurzà a demucrazia in u mondu.
Obama hà dettu chì "l'escalation di polarizazione è a disinformazione" alimentanu e minacce è i tentativi di mette in discussione i risultati elettorali ghjusti in Brasile, Filippine, Italia è "qui in i Stati Uniti".
Sicondu Obama, i participanti in una demucrazia anu da amparà à coesiste è cooperà cù e persone cù punti di vista è spirienzi diffirenti.
Cum'è Philip Bump hà scrittu, l'Americani raramente ascoltanu ancu un minutu di discorsi pronunciati da i membri di a Camera di Rapprisintanti in a Camera di Rappreżentanti.Sè vo site unu di quelli onori di i legislaturi, pudete sente: i discorsi fucalizzanu soprattuttu nantu à i rializazioni o legati di l'elettori.Ma al di là di questu, hè solu una altra forma chì a maiò parte di l'Americani tendenu à ignurà.
Tuttavia, l'attuale presidente di a Casa, un deputatu chì hà servitu in a Camera per più di 30 anni, raramente pensa à reagisce à u downgrade di u so partitu à una minurità.Allora era a situazione ghjovi dopu meziornu chì hà attiratu l'attenzione di l'osservatori pulitichi di u paese.Anu turnatu à a Camera di Rapprisintanti per sapè ciò chì u futuru riserva per a Speaker Nancy Pelosi (R-Calif.).
U Rep Tim Burchett di Tennessee era unu di i pochi Republicani in a Casa di Rapprisintanti per felicità publicamente a Speaker House Nancy Pelosi (R-Calif.) Ghjovi.
Mentre chì l'altri Republicani in a Camera di i Rapprisintanti si sò pronti à ridiculizà l'oratore uscente dopu avè dettu ch'ella ùn cercà micca a dirigenza di u Cungressu in u prossimu mandatu, Burchett hà spartutu un missaghju in Twitter per elogiare a decisione di Pelosi è u desideriu bè.
"Felicitazioni à u Speaker Pelosi per a so carriera storica", Burchett hà tweetatu."Ancu semu diffirenti in tuttu, ella hè sempre stata assai gentile per mè è mi dumanda à spessu di a mo figliola Isabelle quandu ci scuntremu in a Camera di Rapprisintanti".
L'ex presidente Barack Obama hà renditu tributu à a carriera storica di u presidente di a Casa Nancy Pelosi ghjovi dopu chì u capu demucraticu di longu tempu hà annunziatu ch'ella ùn cercà micca a rielezzione.
"A parlante Nancy Pelosi entrerà in a storia cum'è unu di i legislaturi più rializati in a storia americana, abbattendu e barriere, aprendu e porte per l'altri, è impegnatu à serve u populu americanu ogni ghjornu", hà tweetatu l'ex presidente."Ùn possu micca ringraziallu abbastanza per a so amicizia è a so dirigenza".
A prima persona negra per esse elettu presidente include una foto di u so bracciu chì abbraccia a prima donna eletta Speaker di a Casa di Rapprisintanti cum'è una dimustrazione di a so stretta relazione di travagliu.
Rep Hakim Jeffreys (D-NY) hè pronta à rimpiazzà a donna chì hà fattu a storia è hà fattu a storia per sè stessu.
U presidente di a Casa Nancy Pelosi (R-Calif.), A prima donna à tene l'uffiziu, hà dimissioni cum'è supremu demucraticu per difende l'interessi di u presidente di u Caucus Democraticu di a Casa Geoffrey Jeffery, 52 anni, secondu Azi Paybara.Reese hà apertu a strada, in cerca di un travagliu.Se Jeffries era statu elettu da i Democratici di a Casa, saria diventatu u primu deputatu neru à guidà un partitu in u Cungressu.
Jeffries hè un avucatu di u centru di Brooklyn, u centru di u putere demucraticu di New York.Un autoproclamatu prugressivu, hà forgiatu relazioni cù l'establishment demucraticu in Washington, daretu à a manca.
In un mumentu emotivu in u pianu di u Senatu, u Capu di a Maiurità di u Senatu Charles E. Schumer (D-NY) hà guardatu in daretu à a carriera di u presidente di a Casa Nancy Pelosi (D-Calif.) dopu à l'annunziu ch'ella dimissioni da u capu di u Cungressu.
Quandu Pelosi hà mandatu u so missaghju in u pianu di a Camera di i Rapprisintanti ghjovi, Schumer era entusiasta, dicendu chì vulia "ringrazià per e cose maravigliose chì hà fattu per u nostru paese".
"Ci sò stati pochi persone in a storia americana chì sò stati efficaci, motivati ​​è successu cum'è u Speaker Pelosi", disse, chjamendu a pioniera."Hà cambiatu quasi ogni angulu di a pulitica americana è ùn hà lasciatu dubbitu chì l'America era megliu è più forte".
Una era hè finita da u presidente di a Casa Nancy Pelosi è u Capu di a Maiurità di a Casa Steny H. Hoyer anu annunziatu ch'elli ùn anu micca circà a dirigenza di a Casa in u prossimu Cungressu.
I Democratici di a Casa averà avà una dirigenza nova per a prima volta da u 2002, quandu Pelosi è Hoyer sò diventati capi di a Camera di i Rapprisintanti - solu un annu dopu chì Pelosi hè statu elettu cum'è a frusta di a minurità.Hà rimpiazzatu u capu di a minurità dopu chì ellu abbandunò a Camera di Rapprisintanti per candidà per presidente.A Casa Bianca Richard Gephardt (Demucraticu, Missouri) diventa capu di u gruppu core.Fendu cusì, Pelosi divintò a prima donna à guidà un partitu in u Cungressu.
U Republicanu Kari Lake, chì hè previstu di perde a corsa di u guvernu di u luni in Arizona, hà viaghjatu ghjovi à u club Mar-a-Lago di l'ex presidente Donald Trump in Florida, secondu duie persone familiarizate cù a materia.
Cumu hà dettu Isaac Stanley-Becker, Josh Dawsey è Yvonne Wingett Sanchez, Lake hà ricevutu un applausi in una cena ospitata da l'America First Policy Institute, stabilitu l'annu passatu, una fonte hà dettu..E persone chì anu parlatu in cundizzioni di l'anonimatu anu descrittu avvenimenti privati.
Pocu più di una settimana dopu à l'elezzioni midterm 2022 - cù alcune razzii ancora da esse determinate - e primarie republicane 2024 sò iniziate.
Philip Bump di The Post scrive chì stu sviluppu pò esse attribuitu à l'ex presidente Donald Trump, chì l'entusiasmu per a campagna (è, sicuru, annebbiatu l'acque pulitiche per ogni potenziale persecuzione federale) l'hà incitatu à annunzià l'offerta di nomina di u partitu 2024..Sicondu Filippu:
U Capu di a Maiurità di a Casa Steny H. Hoyer (D-Md.) Ùn cercà micca a pusizione di dirigenza demucratica superiore in a Camera di Rapprisintanti in u prossimu Cungressu, dicendu chì sustenerà a prossima generazione.
In una lettera à i Democratici di a Casa, Hoyer hà dettu chì pensava chì era ora per ellu di cuntinuà à serve "in un rolu diversu".Ancu s'ellu ferma in u Cungressu è torna à u Cumitatu di Appropriazioni cum'è membru, ùn cercà micca dirigenza eletta.
Dumandatu perchè ellu hà sceltu di fà un passu, Hoyer hà dettu à i ghjurnalisti: "Pudete ùn avete micca intesu parlà, [ma] aghju 83 anni".
I legislaturi demucratici anu appruvatu immediatamente u presidente di a Casa Nancy Pelosi (R-Calif.) dopu avè parlatu in u pianu di a Casa dopu avè annunziatu a so dimissioni di capu.Fighjate u mumentu eccitante:


Tempu di Postu: 18-Nov-2022

Richiesta per Lista di Prezzi

Dapoi a so creazione, a nostra fabbrica hà sviluppatu prudutti di prima classe mundiale cù aderenza à u principiu di qualità prima.I nostri prudutti anu guadagnatu una reputazione eccellente in l'industria è una fiducia preziosa trà i clienti novi è vechji.